widgeo.net

niedziela, 25 sierpnia 2013

KONIEC LATA...



Od 2 września wystawa zbiorowa… 7-8 września zaproszenie z wystawą na święto cerkiewne.
Napracowałam się tego lata… a biorąc pod uwagę fakt, że było ono naprawdę meczące temperaturowo- potrzebuję wypoczynku. Za miesiąc już uczelnia…. Kiedy więc wypocząć?
nie to kosztowało nerw. W końcu ocieplę dwie ściany… zabezpieczę to karton-gipsem… wymaluję… wytapetuję i położę wykładzinę na podłogę. Od przyszłego tygodnia biorę się w końcu za remont swojego pokoju. Ba „biorę się”… Podjął się pracy Długi. Matko jedyna już wiem ile będzie mnie to kosztowało nerw i cierpliwości. Tapety już mam. Nie jest to szczyt marzeń choć były nieprzyzwoicie drogie…- odpowiada mi jednak wzór i kolor. Wykładzinę już mam wybraną. Z długim włosem- melanż. Wszystko w kolorach stalowych. Będzie więc gołębio i biało… z kolorowymi dodatkami. Przeraża mnie usuwanie wszystkiego z pokoju… jako że nie mam tego wszystkiego gdzie umieścić. A jest tego- jesttttt! Nie zdejmę do remontu starych dywanów. I tak są do wyrzucenia, więc wyrzucę po prostu brudne. Wykładzinę kupię i przywiozę… jak już wszystko będzie zrobione i posprzątane. Nie wiem jak przeżyję ten bajzel. Nie mogę w ogóle pracować fizycznie, więc wszystko spada na Długiego… Aż strach pomyśleć. W takich momentach czuję jak bardzo jestem z tym wszystkim sama. Przyjaciele?! Hahahaha- przyjaciele się znajdą, jak wszystko już będzie zrobione,- albo jak sami będą potrzebowali pomocy. Do pracy więc… do pracy…


3 komentarze:

  1. Przyjaciele... są NIELICZNI, pozostali to... NIE przyjaciele... znam ten schemat... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!
    Udanej wystawy zycze, a remontu pokoju współczuje. Sam niezbyt dawno robiłem z żoną remont kochni, dzieci mi pomogły. Remont to masakra...
    Najlepszych przyjaciół poznaje się w biedzie i może dlatego jest ich tak niewielu.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjaciele ... istnieja na pewno, wierze w to, lecz trudno dzis ich znalezc. Czasy takie, czy po prostu ludzie? :)

    OdpowiedzUsuń